Červenec 2012

(Pod)vodní (j)elita

30. července 2012 v 20:36 | Yuna |  deníček
Ciaossu~ :3 Jsem zpátky :D

Jak už asi víte, a pokud to ještě nevíte, tak teď se to dozvíte; minulý týden jsem byla na dovolené v Jižních Čechách společně s dalšími 27 lidmi :D Jó, byla to velká banda XD Upřímně jsem v nich měla částečně ze začátku zmatek, kdo patří ke komu a kdo je kdo, ale na to jsem si rychle zvykla :D
"Ubytováni" jsme byli v kempu Vltava a odtamtud jsme měli asi tak 2 metry k řece- hádejte, jaké XD
Ano, hádáte správně, do JČ jsme jeli sjíždět Vltavu ^^ Upřímně jsem měla maličké obavy, ale nakonec všechno bylo lepší než v pořádku :D Ale vezměme to od začátku:

Ve čtvrtek jsme se s taťkou stavili pro mamku do práce a něco kolem 12 hodiny jsme vyrazili směr JČ :D Cestou jsme se jednou museli zeptat na cestu (jednoho chlapíka s tričkem "Před použitím protřepat ↓" XDDD) a taky jsme stvrdli v zácpě na dálnici, tak jsme to museli objíždět....do kempu jsme se ovšem nedostavili jako úplně poslední! XD úspěch! :D Zbytek dne jsme trávili vybalováním, rozkládáním stanů, "seznamováním" a chlastáním(já ne xD) Rozdali jsme si taky šiltovky s nápisem, který vidíte v nadpise= naše poznávací znamení. A já, jako správný otaku jsem po kempu pobíhala s kočičíma ušima :D (myslím, že si potom všichni, kolem kterých jsem přešla říkali "á! to je ten magor!" XD)
Plán dalšího dne byl jasný: v 9 pro nás měl dojet autobus a odvézt na začátek naší cesty po řece.
No samozřejmě, že autobusu jsme se dočkali až málem o hodinu později X'D Ale nevadí~ 8D Alespoň jsme se při čekání zabavovali nějakou inteligentní činností- házeli jsme po sobě kamínky XD
Jakmile jsme dojeli na místo, po nějaké chvilce organizačního řešení jsme si vyzvedli pádla,(takovou šanci jsem si nemohla nechat ujít 8DD) vesty a rafty či kajaky. O něco později, po přesunu na začátek naší 25 km výpravy jsem se přimíchala na raft ke zbytku mojí rodinky a k tetě s její dcerou a psem. Když všech 30 lidí mělo svoje rafty a kajaky, mohli jsme pomalu vyrazit. Po pár metrech na nás hned čekal první jez. Srdce jsem sice měla až v krku, ale jezy byly z celé cesty to nejlepší :D První den jsme překonaly 4 jezy za celou 25km cestu, což bylo na můj vkus trochu málo, ale i tak jsem si užívala celou cestu 8D No a tak jsme nějakých pár hodin (nevím, kolik to bylo, ale byl to takměř celý den :D) pluli, sem tam jsme zastavili na občerstvení, "čur pauzu", odvazovali jsme černého pasažéra, který se nechal akorát za náma táhnout jako "holky makejte"; byli jsme celí mokří z bitev vyprovokovaných tím samým lenochem a prostě to byl jeden z největších životních zážitků 8D
K večeru jsme dojeli do kempu, potom jsme jen pokračovali v pití, jezení a hurá na kutě.
Další den jsme vyráželi z kempu taktéž kolem 9, 10 ráno, zase jsme pádlovali jak diví, dávali si pozor na jezy, zastavovali se na oběd a podobně... XD Do cíle jsme dorazili okolo páté, kdy jsme tak tak ujeli velkému lijáku, který následoval. Za deště jsme odevzdali všechno vybavení (bye bye pádlo~ T^T XD) a jeli jsme autobusem zpátky do kempu.
Když jsme přijeli, asi 17 lidí se namačkalo do jednoho karavanu, (jmenuje se to tak? XD no asi jo :D) venku liják jak prase a tak nám promokl stan, matrace i spacáky durch mokré, mobil i ouška taktéž, ale nějak jsme to přežili XD Následně jsme se ještě šli najíst, kde jsme (jás jistým pobavením XD) sledovali pár opilců, jak...ehm...dobře....radši se k tomu nebudu vyjadrřovat :D Řekněme, že jsem měla fanservis v přímém přenosu, když se navzájem pokoušeli odvézt pryč a následně na sebe spadli XD (ach...v mangách to vypadá jaksi víc.....prostě je to úplně něco jiného :D ale nevermind~) Jenže potom jsme je museli ukecávat, ať neblbnou, protože chtěli odjet na rozbouřené řece, ožralý tak, že ten jeden se tam opíral o pádlo a ještě ke všemu na kajaku. S jezy by za těch podmínek měl problém i střízlivý člověk :´D No nakonec naštěstí nejeli...

Další den ráno jsme už odjížděli, nakonec ne do Prahy, jak jsme plánovali, díky čemuž mi unikla šance dostat se do Japa shopu (T^T) ale jeli jsme domů. Takže momentálně čekám na zítřek, kdy vyrážíme pro mou nee-san a jedeme zase zpátky, akorát do jiných míst :D

PS: pro mého tichého stalkera(věřím, že on už bude vědět XD): Budu ráda, když párkrát za čas napíšeš :D

Matta ne, vaše Yuna

Osvětim- začátek konce

24. července 2012 v 14:30 | Yuna |  fotky
Tak se konečně zase hlásím do služby. Dneska jsem si řekla, že bych sem mohla zase dát pár fotek- z našeho výletu do Polska- z Osvětimi (Oswiecim)
Všichni víme, co se tam dělo, máme o tom určitou představu, i když jsme v té době nežili a dnes se na to díváme jen jako na danou věc, která se v minulosti stala. Přiznám se- očekávala jsem, že mě to sebere víc, ale nakonec jsem neuronila jedinou slzičku. I když mi ovšem do smíchu zrovna dvakrát nebylo. Člověk si prostě nesmí připouštět k tělu, že se to všechno tam opravdu dělo, jaké zvěrstva lidé dokázali lidem dělat. Vnímala jsem to jako velice smutný fakt, ale prohlídku jsem si vychutnávala do morku kostí...

Ale vezmeme to od začátku- Už delší dobu jsme s rodinkou plánovali tenhle výlet, až jsme ho nakonec uskutečnili. Jakmile jsme přijeli do Osvětimi, netrvalo dlouho najít náš cíl. A tak jsme zaparkovali na parkoviště, (Já se nestačila divit, co tam jsou všechno za národy- Italové, Slováci, Poláci, Češi, Japonci, z Holandska, Finska...) hledali jsme, až jsme našli pokladnu a zaplatili jsme si prohlídku ve slovenštině, protože na českou se nám nechtělo hodinu a půl čekat. Nafasovali jsme sluchátka a "zázračné černé krabičky" a vyrazili jsme s naší pětičlenou skupinkou (my tři a ještě dva Slováci XD) ve vedení s Polkou, co se 11 měsíců sama učí slovensky. (A šlo jí to. Jen toho polského přízvuku se jaksi nezbaví, že jo XD) Strávili jsme asi 4 hodiny procházení v jednotlivých blocích, viděli jsme tam vystavené zabavené věcí všech židů a lidí, co tam byli dovezeni (a následně dřív či později zabiti) jako například boty- hory bot. To byste až nevěřili, jaké hromady tam byly! Dále tam pak byly věci denní potřeby jako hrnce, kartáče, protézy, kufry (Byl tam i čech a jeden kufr s označením "sirota") a dokonce jsem tam viděla jednu panenku :'/ Dále tam byly vystaveny vlasy! Údajně tam měli všem stříhat vlasy a potom z nich dělat látku, která se odvážela do Německa, takzvanou vlasenku, jestli se nepletu, se to jmenuje. Pozorně jsme celé 4 hodiny poslouchali a dozvídali jsme se nepěkné věci...
Každopádně to byl poučný a krásný výlet :) Rozhodně si tam někdy zajeďte, pokud vás takové věci zajímají ;)

Jen tak aneb skicák

11. července 2012 v 13:32 | Yuna |  Sedím a čmárám si...
fajn fajn...chtělo by to zase začít kreslit :D Jednu dobu jsem téměř kreslit přestala, ale zase jsem si na to vzpomněla. Pořád si sice myslím, že kreslit neumím a měla bych radši zůstat u focení a věnovat se spíše jemu, ale...stále mě to baví a i když to nejsou umělecká díla,(vlastně ani umělecká a ani díla, natož obě slova dohromady :D But I don't care~ 8D ) přece jen si ráda do ruky vezmu papír a tužku :)

Omluvte kvalitu- jsem moc líná, než abych to scanovala XD

Ritsu, ka? XDDD Hahaha, ne. Ritsuka. *všichni se smějte mému rádoby vtipu 8D* Ritsuka z Loveless ^^ Kresleno poslední týden ve škole, když všichni hráli hry a já tam kreslila~ Spolužačka tvrdila, že "je to boží" (to si nemyslím) a spolužák (čtěte: pošuk) že jsem vrah, protože nekreslím realisticky :D (jako živé lidi XD)Tak promiň, že to neumím XDD
Celkově je to....divné :D Ze začátku se mi to i líbilo, ale teď už nikoli XD

Hmm....králíček z Alenky v říši divů? No možná tak z "Alice: madness returns" XD Spíš mi to připomíná "Doubt" tuším se ta manga jmenuje. Je to takové to "Najděte vlka mezi králíky" Je to dost psycho :D
Strašně bych chtěla takového plyšáka O___o
Zjišťuju, že mě baví kreslit tužkou a vybarvit jen pár věcí pastelkou :D Netuším proč :D

Homunkulus aneb "to malé v té skleněné láhvi" nebo tak nějak :D Nezdá se, ale je to strašný zmetek XD Kdo viděl FMA:Brotherhood, dá mi za pravdu XD

Můj milovaný Sho-chan 83 ňuňuňu~ Musím si pořídit takovou mikinu....nebo jinak. Musím si koupit obyčejnou mikinu a ušít na ni uši :D

Já vám říkala, že jsou to jen takové čmáranice XD Prostě... jak to vypadá, když Yun nemá nic lepšího na práci ;D

Léto 2012

7. července 2012 v 11:51 | Yuna |  fotky
Mám v téhle rubrice žalostně málo článků, vážně :'D přitom fotím docela dost. Jen jsem až moc líná, než abych je tady dala... ukamenujte mě :D (Taky bych mohla naskenovat tu hromadu čmáranic, která by se při troše dobré představivosti dala nazvat obrázky XD)

všechny fotky jsou z jednoho dne focené u řeky, kam jsme se jednou s rodinkou vypravili. Já si vzala foťák a pár fotek jsem nafotila. Ty, které se mi líbí nejvíc, jsou tady...
Takže... Ehm...co k tomu dodat...Ta obloha mě fascinuje.

Přestože se pavouků ne že bojím, spíš štítím, jsem si nemohla pomoct a musela jsem ho vyfotit. Nechápu to. Při focení dokážu zapomenout i na to, že nesnáším hmyz :D vydíte to odhodlání?~ 8D Dokonce jsem u něj strávila nějakou dobu :D Protože byl ale moc daleko ode mne, musela jsem tu rostlinu přítáhnout blíž XD Byla ale celkem fuška domluvit větru a mé třepající se ruce, aby ta fotka nebyla rozmazaná :D

Tuhle fotku jsem pojmenovala "All is one and one is all" podle vzoru Fullmetal alchemist. Kdo FMA zná, určitě mi dá za pravdu, že si tuhle větu pamatuje. Ani nevím, proč jsem ji tak pojmenovala....nejspíš proto, protože mi to ten maličký tvoreček na ni, připomněl...

U takového maličkého splavu jsem si vytáhla deku, vzala papír a tužku a kreslila si... Krásně jsem si provětrala hlavu :)