(Pod)vodní (j)elita

30. července 2012 v 20:36 | Yuna |  deníček
Ciaossu~ :3 Jsem zpátky :D

Jak už asi víte, a pokud to ještě nevíte, tak teď se to dozvíte; minulý týden jsem byla na dovolené v Jižních Čechách společně s dalšími 27 lidmi :D Jó, byla to velká banda XD Upřímně jsem v nich měla částečně ze začátku zmatek, kdo patří ke komu a kdo je kdo, ale na to jsem si rychle zvykla :D
"Ubytováni" jsme byli v kempu Vltava a odtamtud jsme měli asi tak 2 metry k řece- hádejte, jaké XD
Ano, hádáte správně, do JČ jsme jeli sjíždět Vltavu ^^ Upřímně jsem měla maličké obavy, ale nakonec všechno bylo lepší než v pořádku :D Ale vezměme to od začátku:

Ve čtvrtek jsme se s taťkou stavili pro mamku do práce a něco kolem 12 hodiny jsme vyrazili směr JČ :D Cestou jsme se jednou museli zeptat na cestu (jednoho chlapíka s tričkem "Před použitím protřepat ↓" XDDD) a taky jsme stvrdli v zácpě na dálnici, tak jsme to museli objíždět....do kempu jsme se ovšem nedostavili jako úplně poslední! XD úspěch! :D Zbytek dne jsme trávili vybalováním, rozkládáním stanů, "seznamováním" a chlastáním(já ne xD) Rozdali jsme si taky šiltovky s nápisem, který vidíte v nadpise= naše poznávací znamení. A já, jako správný otaku jsem po kempu pobíhala s kočičíma ušima :D (myslím, že si potom všichni, kolem kterých jsem přešla říkali "á! to je ten magor!" XD)
Plán dalšího dne byl jasný: v 9 pro nás měl dojet autobus a odvézt na začátek naší cesty po řece.
No samozřejmě, že autobusu jsme se dočkali až málem o hodinu později X'D Ale nevadí~ 8D Alespoň jsme se při čekání zabavovali nějakou inteligentní činností- házeli jsme po sobě kamínky XD
Jakmile jsme dojeli na místo, po nějaké chvilce organizačního řešení jsme si vyzvedli pádla,(takovou šanci jsem si nemohla nechat ujít 8DD) vesty a rafty či kajaky. O něco později, po přesunu na začátek naší 25 km výpravy jsem se přimíchala na raft ke zbytku mojí rodinky a k tetě s její dcerou a psem. Když všech 30 lidí mělo svoje rafty a kajaky, mohli jsme pomalu vyrazit. Po pár metrech na nás hned čekal první jez. Srdce jsem sice měla až v krku, ale jezy byly z celé cesty to nejlepší :D První den jsme překonaly 4 jezy za celou 25km cestu, což bylo na můj vkus trochu málo, ale i tak jsem si užívala celou cestu 8D No a tak jsme nějakých pár hodin (nevím, kolik to bylo, ale byl to takměř celý den :D) pluli, sem tam jsme zastavili na občerstvení, "čur pauzu", odvazovali jsme černého pasažéra, který se nechal akorát za náma táhnout jako "holky makejte"; byli jsme celí mokří z bitev vyprovokovaných tím samým lenochem a prostě to byl jeden z největších životních zážitků 8D
K večeru jsme dojeli do kempu, potom jsme jen pokračovali v pití, jezení a hurá na kutě.
Další den jsme vyráželi z kempu taktéž kolem 9, 10 ráno, zase jsme pádlovali jak diví, dávali si pozor na jezy, zastavovali se na oběd a podobně... XD Do cíle jsme dorazili okolo páté, kdy jsme tak tak ujeli velkému lijáku, který následoval. Za deště jsme odevzdali všechno vybavení (bye bye pádlo~ T^T XD) a jeli jsme autobusem zpátky do kempu.
Když jsme přijeli, asi 17 lidí se namačkalo do jednoho karavanu, (jmenuje se to tak? XD no asi jo :D) venku liják jak prase a tak nám promokl stan, matrace i spacáky durch mokré, mobil i ouška taktéž, ale nějak jsme to přežili XD Následně jsme se ještě šli najíst, kde jsme (jás jistým pobavením XD) sledovali pár opilců, jak...ehm...dobře....radši se k tomu nebudu vyjadrřovat :D Řekněme, že jsem měla fanservis v přímém přenosu, když se navzájem pokoušeli odvézt pryč a následně na sebe spadli XD (ach...v mangách to vypadá jaksi víc.....prostě je to úplně něco jiného :D ale nevermind~) Jenže potom jsme je museli ukecávat, ať neblbnou, protože chtěli odjet na rozbouřené řece, ožralý tak, že ten jeden se tam opíral o pádlo a ještě ke všemu na kajaku. S jezy by za těch podmínek měl problém i střízlivý člověk :´D No nakonec naštěstí nejeli...

Další den ráno jsme už odjížděli, nakonec ne do Prahy, jak jsme plánovali, díky čemuž mi unikla šance dostat se do Japa shopu (T^T) ale jeli jsme domů. Takže momentálně čekám na zítřek, kdy vyrážíme pro mou nee-san a jedeme zase zpátky, akorát do jiných míst :D

PS: pro mého tichého stalkera(věřím, že on už bude vědět XD): Budu ráda, když párkrát za čas napíšeš :D

Matta ne, vaše Yuna

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.